Vacature Banner - GPTW 2023

Support Service Desk Medewerker

Meer mensen beter laten horen, dat is waar we bij Audika iedere dag hard aan werken. Het zijn de kleine details die een groot verschil kunnen maken. Wij doen er bij Audika alles aan om een gepersonaliseerde oplossing te bieden, een oplossing die perfect past bij de levensstijl van onze klant. Voor ons hoofdkantoor te Heverlee zoeken wij momenteel naar een Medewerker Service Desk Support.

Doel

Ben jij een duizendpoot die energie en voldoening krijgt wanneer je mensen helpt?

Het doel van de servicedesk is om de medewerkers van Audika te helpen met hun dagelijkse taken. Alle vragen dienen beantwoord te worden, of het nu gaat om vragen omtrent Blueprint (onze software), een probleem in het hoorcentrum, een vraag over een product of een prijs, ….

Service desk support is  de link met alle andere afdelingen, ze sturen de vragen door naar de juiste contactpersoon en zorgen voor de follow-up.

Aanbod

Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle operationele vragen die binnenkomen bij de Servicedesk. Je  beantwoordt en beheert deze vragen op een kwalitatieve manier volgens de geldende procedures binnen het bedrijf.  Je verleent uitstekende service aan onze collega's en reageert binnen een redelijke termijn. Als er niet direct een antwoord kan worden gegeven, dien je  de vraag door te sturen naar de betrokken afdeling.  (Finance, HR,  Sales, IT, Marketing, Facilities, Product).

  1. Je beheert alle inkomende vragen die binnenkomen op ons Service Desk systeem
  2. Deze vragen kunnen betrekking hebben op ondersteuning voor onze software (Blueprint), IT-installaties en problemen, producten, bestellingen van verbruiksartikelen, enz.
  3. Je biedt ondersteuning en begeleiding op afstand aan collega's in de shops door duidelijke en gedetailleerde uitleg te geven.
  4. Je tracht zoveel mogelijk vragen volledig te beantwoorden.
  5. Onbeantwoorde vragen dienen doorgestuurd te worden naar de juiste afdeling.
  6. Openstaande vragen dienen opgevolgd te worden om vertragingen te vermijden en kwalitatieve ondersteuning voor de verschillende hoorcentra te garanderen.
  7. Je biedt administratieve ondersteuning aan de afdeling Operations (Proces, Product, IT, Facilities) indien nodig (vooral bij vakantie/ziekte).
  8. Je neemt deel aan verschillende projecten binnen de afdeling Operations.
  9. Je helpt met vertalingen naar NL/FR of FR/NL voor de afdeling Operations.
  10. Je verstuurt, indien nodig, DHL zendingenvanuit ons hoofdkantoor te Leuven naar de verschillende hoorcentra .
  11. Je biedt, indien nodig, ondersteuning in de winkels.
 

Vaardigheden

  1. Je beschikt over een vlotte kennis van Frans en het Nederlands.
  2. Vermogen om te luisteren en te helpen
  3. Een analytische geest
  4. Je kan goed samenwerken met andere afdelingen en kan goed communiceren
  5. Je bent nauwkeurig
  6. Je beschikt over een proactieve en positieve werkhouding
  7. Team spirit is belangrijk voor jou
  8. Kennis van de hoortoestellenmarkt of ervaring in een hoorcentrum is een pluspunt

Heb je interesse?

Stuur dan je motivatie en cv door naar Claudia Raes – clrs@audika.be.

Solliciteer nu!