introbanner-rc

Oticon RemoteCare

Uw gehoor is onze prioriteit. Daarom kunt u bij ons altijd terecht voor ondersteuning en hulp met uw hoortoestel of gehoorverlies, zelf als u thuis of onderweg bent. Waar u ook bent, Audika staat steeds paraat om u te helpen.

Indien u een hoorapparaat draagt van Oticon, dan kan u dankzij de Oticon RemoteCare App via video- of telefoongesprek een virtuele consultatie houden waarbij een hoorexpert vanop afstand uw hoortoestel kan aanpassen. Uw audioloog kan rechtstreeks de instellingen bijstellen naargelang uw wensen zonder dat u daarvoor uw huis hoeft te verlaten.

Hoe werkt RemoteCare?

Haal het meeste uit uw Oticon hoorapparaat dankzij de RemoteCare App

Met de Oticon RemoteCare app kunt u: 

  • Uw audioloog contacteren via videogesprek of telefoon

  • Rechtstreeks vragen stellen in de chat

  • Onmiddellijke hulp verkrijgen zonder uw huis te verlaten, of waar u ook bent

  • Vanuit uw locatie de instellingen van uw hoortoestel testen

  • Uw hoortoestel op afstand laten aanpassen en scherpstellen

  • Tijd en geld besparen omdat u zich niet hoeft te verplaatsen

RemoteCare in het kort

  • remotecare-bijstellen

    Bijstellen op afstand

    Via de RemoteCare app kan uw audioloog de instellingen van uw hoorapparaat vanop afstand online bijstellen.  

  • remotecare-videochat

    Videogesprek

    Schakel de camera in zodat u en uw audioloog elkaar kunnen zien.

  • remotecare-telefoongesprek

    Telefoongesprek

    Indien u liever zonder camera met uw audioloog belt, dan kan dit ook.

  • remotecare-chat

    Chat

    De chatfunctie maakt het gemakkelijk om berichten te sturen tijdens uw virtuele afspraak.

Aan de slag met RemoteCare

Als u reeds de app heeft gedownload en geïnstalleerd en uw Oticon hoortoestellen heeft gekoppeld met uw iPhone, iPad, Android smartphone of tablet, bent u slechts 3 stappen verwijderd van toegang tot uw eerste vervolgafspraak op afstand. Onderstaande video's leggen u uit hoe:

 

 

Verkiest u een bezoek aan één van onze hoorcentra?

Onze hoorcentra treffen de strengste maatregelen om uw veiligheid te garanderen.

Hoe garanderen wij uw veiligheid?

Hoe plant u een afspraak in met de Oticon RemoteCare app?

U heeft de Oticon RemoteCare app reeds ingesteld

  1. Bel ons op het gratis nummer +32 (0)800 30 929 en maak een RemoteCare afspraak met uw audioloog
  2. Open de app op de afgesproken datum en tijd 

U heeft de Oticon RemoteCare app nog niet ingesteld

  1. Download de app in de App Store of via Google Play
  2. Verbind uw hoorapparaat met de Oticon RemoteCare App
  3. Contacteer ons op het gratis nummer +32 (0)800 30 929 om uw eerste RemoteCare-afspraak met uw audioloog in te plannen en om de installatie te voltooien
  4. Open de app op de afgesproken datum en tijd

Maak een afspraak om RemoteCare in te stellen

Persoonlijke gegevens
*
*
*
*
Privacybeleid
*

Vereisten Oticon RemoteCare

  • Oticon hoortoestel met 2.4 GHz Bluetooth®
    (Xceed, Xceed Play, Opn S, Opn Play, Opn, Ruby, Siya)

  • Smartphone
    (Android-toestellen met een besturingssysteem van 8.0 of hoger, en iPhones met iOS 12.0 of hoger en model 5s of nieuwer)

  • De Oticon RemoteCare app op uw smartphone of tablet

  • Een emailadres

  • Stabiel internet