Audika werkcultuur
Een hooroplossing is meer dan een innovatief product. Juist de persoonlijke aandacht maakt het verschil. We nemen de tijd en luisteren goed naar de vragen en wensen. We vinden het belangrijk dat iedereen ouder dan 55 jaarlijks zijn gehoor blijft testen. Onze drang naar innovatie bepaalt mede ons succes en DNA, net als onze sociale aanpak. We hebben onze groei te danken aan onze betrouwbare, deskundige, duidelijke en gastvrije benadering.
Voortdurend getraind in de laatste innovaties
Kwaliteit is ons uitgangspunt. Die kwaliteit begint bij onze werknemers. Als je bij ons in dienst treedt starten er bijvoorbeeld onboarding trainingen. Ook geven we voortdurend producttrainingen met de laatste innovaties. Daarnaast bieden we iedereen de kans om zijn punten te blijven behalen via talrijke externe events. Kortom onze medewerkers krijgen doorlopend een intern opleidings- en trainingsprogramma. Op deze manier kunnen we onze hoge service garanderen en de beste hoorzorg bieden.